Ariana Grande - 34+35 (official video)

เพลง

The official “34+35” music video by Ariana Grande. Listen & download Positions (the album) here: arianagrande.lnk.to/positions
►Subscribe to Ariana Grande: arianagrande.lnk.to/subscribe
►Shop Exclusive Merch: arianagrande.lnk.to/shop
►Follow Ariana Grande:
www.arianagrande.com
arianagrande
arianagrande
arianagrande
Directed by Director X
Official “34+35” Lyrics:
You might think I’m crazy
The way I been craving
If I put it quite plainly
Just gimme them babies
So what you doing tonight?
Better say doing you right
Watching movies but we aint seen a thing tonight
I don’t wanna keep you up
But show me can you keep it up
‘Cause then I’ll have to keep you up
Shit maybe I’mma keep you up, boy
I been drinking coffee
And I been eating healthy
You know I keep it squeaky
Saving up my energy
Can you stay up all night
Fuck me til the daylight
34 35
Can you stay up all night
Fuck me til the daylight
34 35
You drink it just like water
You say it taste like candy
So what you doing tonight?
Better say doing you right
Watching movies but we aint seen a thing tonight
I don’t wanna keep you up
But show me can you keep it up
‘Cause then I’ll have to keep you up
Shit maybe I’mma keep you up, boy
I been drinking coffee
And I been eating healthy
You know I keep it squeaky
Saving up my energy
Can you stay up all night
Fuck me til the daylight
34 35
Can you stay up all night
Fuck me til the daylight
34 35
Baby you might need a seatbelt when I ride it
I’mma leave it open like a door, come inside it
Even though I’m wifey you can hit it like a side chick
Don’t need no side dick, no
Got the neighbors yelling earthquake
4.5 when I make the bed shake
Put it down heavy even though it’s lightweight
Yeah we started at midnight
Go til the sunrise
Done at the same time
But who’s counting the time when we got it for life
I know all your favorite spots
We can take it from the top
You such a dream come true true
Make a bitch wanna hit snooze ooh
Can you stay up all night
Fuck me til the daylight
34 35
Can you stay up all night
Fuck me til the daylight
34 35
Means I wanna 69 witcha
Aww shit
#ArianaGrande #positions #34+35
Music video by Ariana Grande performing 34+35. © 2020 Republic Records, a division of UMG Recordings, Inc.

ความคิดเห็น

  • Sometta
    Sometta4 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    remembered this girl from nickelodeon when i was a kid didnt think this was the type of music she made...

  • Henry S
    Henry S4 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    Those dislikes are from people who wish they were as flexible as Ariana Grande!

  • K It
    K It4 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    No respect

  • Peachy._. Boba
    Peachy._. Boba5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    "SHUT UP MR SKITTLES"

  • Luz Delm
    Luz Delm5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    love yaa ariana

  • Abbie Lambeth
    Abbie Lambeth5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    Totally didn't learn the floor dance hehe

  • Melissa Antonio
    Melissa Antonio5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    If the COVID vacine does not come soon Ariana will still do a concert right?

  • Leidi San1311
    Leidi San13115 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    Son 69 ariama por que lo pregunta?

  • Jemima Neves
    Jemima Neves5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    34+35=69 ....BLOW YOUR MIND

  • GamerBoi
    GamerBoi5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    WAIT WHY SHE NAME IT 34 PLUS 35 YOU KNOW WHAT THAT EQUALS RIGHT

  • King Kong T
    King Kong T5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    now for kidz bop.

  • Liliana Arias
    Liliana Arias5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    Buena canción 👍💋💋💋

  • iamaweirdkid teehee
    iamaweirdkid teehee5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    Woe she is not kid friendly any more

  • Tatiana
    Tatiana5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    How the heck does the music video match her lyrics

  • Jamie Topping
    Jamie Topping5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    Nice.

  • Jordana DaSilva
    Jordana DaSilva5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    Math class never was good facts Ariana Grande

  • antiwon marks
    antiwon marks5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    🤔...69 😁

  • Blurry Berry
    Blurry Berry5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    Hey, 34 +35 =69 *can I get some nice*

  • Ariana Grande

    Ariana Grande

    5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    thmy.info/dev/ccicZrWZsqWtjZk/w-d-xo.html.

  • ZZ
    ZZ5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    Me: this queen is just gonna keep slaying *by the end* Me: ... wow i misunderstood a queen from a skinny legend.

  • Margarett Stanfield

    Margarett Stanfield

    5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    My daughter loves ariana grande and just released a new song too, I hope you will listen to it, here’s the link thmy.info/dev/m9GGZa_ZxImWpak/w-d-xo.html

  • takenoprisoner42
    takenoprisoner425 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    Ohhh I get it

  • not john
    not john5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    the answer is: 69

  • andrea
    andrea5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    thmy.info/dev/scujpNSdqKyrbIc/w-d-xo.html

  • reyvin dejesus
    reyvin dejesus5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    waiting to reach 69M views 😌

  • wideline gilles dorcelus
    wideline gilles dorcelus5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    Me encantó demasiado.😍😍 Es mi nueva canción favorita🥺

  • Aiman Syahmi
    Aiman Syahmi5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    Before this is position and now is 34+35=69 after this what? Doggy?

  • Isabella Gil-Marin
    Isabella Gil-Marin5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    💩💩💩💩💩💩💩💩

  • Tray 2589
    Tray 25895 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    You not crazy just demonically possesd and is going to burn in he'll no apologies in advance!

  • Isabella Gil-Marin
    Isabella Gil-Marin5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰😀🥰🥰👍

  • Fink Ployd
    Fink Ployd5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    sure i can

  • 17mx
    17mx5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    Song title: 34 + 35 34 + 35 = *69* Album title: *POSITIONS*

  • Ariana Grande

    Ariana Grande

    5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    thmy.info/dev/ccicZrWZsqWtjZk/w-d-xo.html.

  • Caitlyn Stroud
    Caitlyn Stroud5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    She's so pretty

  • Matthew Bradley
    Matthew Bradley5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    Mama said gymnastics more like gymnasty

  • Layla Aaron
    Layla Aaron5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    Here at 34 million to 35 million lol🙌

  • Hemat Mandair
    Hemat Mandair5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    Imagine this video get 69 million views

  • Winter Bear
    Winter Bear5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    *Teacher* : What's 34+35 equal to? *Students* : Ariana's song!

  • Margarett Stanfield

    Margarett Stanfield

    4 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    My daughter loves ariana grande and just released a new song too, I hope you will listen to it, here’s the link thmy.info/dev/m9GGZa_ZxImWpak/w-d-xo.html

  • Seavchhing Tang
    Seavchhing Tang5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    I love you

  • 000 watch
    000 watch5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    気がついた。まさか出てるバイク🏍って えー濃くのとか? デュガティってメーカーは 伊太利ー🇮🇹 。その他 全部日本🇯🇵 YAMAHA とか。一応。 一応えーご表記にしといた方がかっこいいからだろ?海外ウケするし。YAMAHAは同じ会社でも音楽楽器の方が上だと思うが。 daradara.site/entry/bike-maker-feature

  • Call meh Mochi
    Call meh Mochi5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    Bruh my dude is in a wig ✋😭

  • whocares anymore
    whocares anymore5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    Most her songs sound the same and this video is wack but I'm still a fan❣😍 lol so pretty! Voice and appearance😍💖

  • Anna Zagora
    Anna Zagora5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    Lately I've been living Ariannas music tbh

  • RevGuy
    RevGuy5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    Kinda funny how vulgarities are being so appreciated...

  • Margarett Stanfield

    Margarett Stanfield

    5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    My daughter loves ariana grande and just released a new song too, I hope you will listen to it, here’s the link thmy.info/dev/m9GGZa_ZxImWpak/w-d-xo.html

  • Go ahead and be offended
    Go ahead and be offended5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    Well she is a Cancer...

  • Lil NàS
    Lil NàS5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    ❤️

  • iPhone Ssoss
    iPhone Ssoss5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    I love how all her clips share the same mood

  • Andre Williams
    Andre Williams5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    34+35 is 610

  • Andre Williams
    Andre Williams5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    610

  • Ricardo Vazquez
    Ricardo Vazquez5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    I like your clothing. and did you use to play as a girl named cat?

  • Sophia Spieker

    Sophia Spieker

    5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    She did

  • 000 watch
    000 watch5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    えー濃く野郎系ってさー 本来の文化変えまくったのか?それってマズイってわからんかな? m.thmy.info/dev/stmYobOR2YaXbGo/w-d-xo.html 上のショボい島でNY文化でいいと思います。

  • Thunder Strike518X and Andrea Verduzco 518X
    Thunder Strike518X and Andrea Verduzco 518X5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    It Reminds us From Austin Powers

  • Felipe Del Pedro
    Felipe Del Pedro5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    godddd

  • Cookie Monster
    Cookie Monster5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    That ending tho xD

  • hoje e dia de jogar
    hoje e dia de jogar5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    Por que vc fez isso

  • IZZ IHSAN MUHAMMAD ISHKANDAR
    IZZ IHSAN MUHAMMAD ISHKANDAR5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    The answer is 69. Likes who agree!!!

  • 000 watch
    000 watch5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    あ 今のNY 英国野郎化してるニダ? 5 年くらい前までは↓な雰囲気な。だから↓が本来のNY文化な。 ニューヨーク文化な🗽 だからよっぽどNY文化妬み爆発だろ? 諦めて 下コメント映画のウルフオブウオールストリートのNY文化を学習 言葉覚える。使用すると。

  • Jamal pulled out the 9
    Jamal pulled out the 95 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    69

  • Abee
    Abee5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    wait...............i thought the "scientist" was gabbi...

  • Ellyon Peace
    Ellyon Peace5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    Me: pressing on this thinking it was the clean one Me: 👁👄👁 My mom: 👁👄👁🔪 Me: 👁💧👄💧👁

  • Thomas Mims
    Thomas Mims5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    The comment section has such heavy slang I feel like it’s almost entirely ESL

  • Margarett Stanfield

    Margarett Stanfield

    5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    My daughter loves ariana grande and just released a new song too, I hope you will listen to it, here’s the link thmy.info/dev/m9GGZa_ZxImWpak/w-d-xo.html

  • Lizzy
    Lizzy5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    34+35=69

  • navin haram
    navin haram5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    I love you Ariana your my fav singer and ur a big influential effitic on me I love you so much your so sweet and I'm a big big big fan and if I ever get the chance to meet you I would say yes more than a million time!!!! I love you so much Ariana grande your the most kindest person and I love you dogo cuz I just got a puppy! LUV YOU! LOve Arnavi or Arinator

  • SaraSara
    SaraSara5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    Is this Arianna telling us she’s ready to be a mom

  • Margarett Stanfield

    Margarett Stanfield

    5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    My daughter loves ariana grande and just released a new song too, I hope you will listen to it, here’s the link thmy.info/dev/m9GGZa_ZxImWpak/w-d-xo.html

  • Milagros Marcela Arquiñigo Vargas
    Milagros Marcela Arquiñigo Vargas5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    I want to do that end move with my bobs, then I remember I haven't hahahahahaha 😔 *cry later*

  • D E A D R O A C H
    D E A D R O A C H5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    Plot twist:they sent the robot to space and that’s how break free was invented

  • Rocky Gonzales
    Rocky Gonzales5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    Wow

  • Angela Leyson
    Angela Leyson5 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    Hm You might think I'm crazy The way I've been craving If I put it quite plainly Just give me them babies So what you doing tonight? Better say, "Doing you right" (yeah) Watching movies but We ain't seeing a thing tonight (yuh) I don't wanna keep you up (you up) But show me, can you keep it up? (It up?) 'Cause then I'll have to keep you up Shit maybe, I'ma keep you up boy I've been drinking coffee (I've been drinking coffee) And I've been eating healthy (and I've been eating healthy) You know I keep it squeaky, yeah (you know I keep it squeaky) Saving all my energy (yeah, yeah, saving up my energy) Can you stay up all night? Fuck me 'til the daylight Thirty-four, thirty-five Can you stay up all night? (All night) Fuck me 'til the daylight Thirty-four, thirty-five You drink it just like water (water) You said it tastes like candy So what you doing tonight? (Tonight) Better say, "Doing you right" (oh babe) Watching movies but We ain't seeing a thing tonight (yuh) I don't wanna keep you up (you up) But show me, can you keep it up? (It up?) 'Cause then I'll have to keep you up Shit maybe, I'ma keep you up boy I've been drinking coffee (said I've been drinking coffee) And I've been eating healthy (and I've been eating healthy, 'cept this wine though) You know I keep it squeaky (you know I keep it squeaky) Saving all my energy (yuh, yuh, yuh) Can you stay up all night? (All night) Fuck me 'til the daylight (daylight) Thirty-four, thirty-five (thirty-five, ay) Can you stay up all night? (Can you stay up?) Fuck me 'til the daylight (can you stay up?) Thirty-four, thirty-five (yuh, yuh, yuh) Baby you might need a seat-belt when I ride it I'ma leave it open like a door come inside it Even though I'm wifey You can hit it like a side chick Don't need no side dick, no Got the neighbors yelling, "Earthquake" (earthquake) 4.5 when I make the bed shake (bed shake) Put it down heavy Even though its lightweight (It's lightweight, yuh, yuh, yuh) We started at midnight Got 'til the sunrise (sunrise) Done at the same time But who's counting the time When we got it for life? (Got it for life) I know all your favorite spots (favorite spots) We could take it from the top (from the top) You're such a dream come true, true Make a bitch wanna hit snooze, ooh Can you stay up all night? Fuck me 'til the daylight (yeah, yeah) Thirty-four, thirty-five (ahh, yeah) Thirty-four, thirty-five Can you stay up all night? (Do you know what that mean?) Fuck me 'til the daylight (do you know what that mean?) Thirty-four, thirty-five (yuh, yuh, yuh) Means I wanna sixty-nine with ya (no shit) (Math class, never was good)

  • Dylan Williams
    Dylan Williams6 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    Grounded for 9 million decades

  • Thomas Hughes
    Thomas Hughes6 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    Danny would be proud

  • moonybunny
    moonybunny6 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    wine is ok, the problem is the coffe

  • Priortist
    Priortist6 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    ok but wth why are there so many bots here

  • Nandika Senthilkumar
    Nandika Senthilkumar6 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    this is the new 10+9

  • sourpiss
    sourpiss6 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    LMAOO THE LAST LINE SENT ME AHSHEJDJD 😭😭💀💀

  • Abstracted Droid
    Abstracted Droid6 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    A lot of people don’t get that the albums called positions and 34+35 is 69 😬

  • Jessalyn Mackey
    Jessalyn Mackey6 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    IMMA SIMP 4 THISSSSSSSSSSSSSSSSSs

  • Megan Stanley
    Megan Stanley6 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    Anyone else think the tune in the beginning sounds like the Wii theme song?

  • Naara C.
    Naara C.6 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    I love how the music is about sex but the clip is about females ruling the world.. I love you ARI

  • Margarett Stanfield

    Margarett Stanfield

    4 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    My daughter loves ariana grande and just released a new song too, I hope you will listen to it, here’s the link thmy.info/dev/m9GGZa_ZxImWpak/w-d-xo.html

  • Angelia Sinulingga
    Angelia Sinulingga6 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    ❤️❤️❤️

  • Akira Lee
    Akira Lee6 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    I just understood the title right now

  • MielMoel
    MielMoel6 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    I don't know if there's someone talked about this already. But can't we appreciated that male dancer? He's doing great ♥

  • Abcii ra
    Abcii ra6 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    Hii bby

  • floyd grit
    floyd grit6 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    if only she met me her craziness would be over 9k

  • Jasi Prince
    Jasi Prince6 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    Lets see how many people are here in November 2020 👇👇👇

  • Haa Taa Deep
    Haa Taa Deep6 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    The green is beautiful, the music is soothing, we stay home 😍😍😍

  • Vicky Carberry
    Vicky Carberry6 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    Me: 34+35 Mom: 69 Me: LoL, GoT eM

  • Toy surprises
    Toy surprises6 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    O

  • WazePro
    WazePro6 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    The Visuals are quite simple but the overall performance and vocals we're soo good.

  • Toy surprises
    Toy surprises6 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    K

  • XRxiny_DxyzX
    XRxiny_DxyzX6 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    When you realize 34+35 is 69

  • SaladPlays
    SaladPlays6 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    Ariana: doing a split perfectly. Me: rips pants while trying to split

  • Julia Soler
    Julia Soler6 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    I DIDNT REALIZE 34+45 AHH

  • Valentin Racca
    Valentin Racca6 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    I thought it was -34 + 35 👁👄👁

  • cocoberrymochi
    cocoberrymochi6 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    not her being this pretty omg i’m so ✨insecure✨ love her

  • jazmin herrada
    jazmin herrada6 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    shout out to the theydie, muah

  • Summer C
    Summer C6 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    THIS SONG HAS ME FEELING MYSELF

  • Cute Content
    Cute Content6 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    0:07

  • Tiktok 2020
    Tiktok 20206 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    Muy buena baby🙌🔥❣️

  • Walking in Brazil
    Walking in Brazil6 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    Beautiful.

  • Leah Frasure
    Leah Frasure6 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    Hi cat valentine how are you!

  • Dylan Samuel
    Dylan Samuel6 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    How did she go from being the innocent sweetheart character in a kids show to..... this.

  • xxDark908xw d

    xxDark908xw d

    6 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    Cuz she Grew

  • *-Hana’s Creations-*
    *-Hana’s Creations-*6 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    *69*

  • Skylar Takahashi
    Skylar Takahashi6 ชั่วโมงที่ผ่านมา

    Bruh the guy dressed like a girl after the light came up to them 2:21 Ain't complaining he looks fabulous XD

ต่อไป